Picka på servettludd

Hahahaah....

JÄÄÄVLAAAAAR vad kommentarerna har trillat in, som jag inte ens har sett! Massa uppståndelse kring skoltröttheten, fast jag tycker vi släpper det nu. I inlägget om just det så har jag snackat om det med berörda människor och allt är braaa nuuu..

Sååå, PIIIIIIIIICKAAAAAAAAAAAAA POOOO SEEERVEEEETLOOOOUUUUUUDD idaaaag!
För FAAAAAN josefin! Se till att vakna noooouuuu! :P Haha, we got things to do!
Jag borde bege mig, jag måste till banken och såna saker. Men seg som jag är.

Nothing ovanligt!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Joooseefaaajjjn

No car, no fun :( Pickkaaa poouuu servettlouuudd

2009-01-22 @ 11:41:14
Postat av: Sarah

Jag hade faktiskt skoj med kommentarerna :-(

2009-01-22 @ 13:53:33
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0