I all ära

Well, anonymitet i all ära. Men det tyder bara på att man inte vågar stå för man säger.
Precis som denna människa :

Postat av: särskola
skoltrött efter bara en termin? lol!
2009-01-20 @ 15:45:56

Oohh jaa, vi är ju verkligen skoltrötta ditt nöt! Så det smäller om det, helt sjukt asså. Eller inte, kallas att vara trött eftersom allt är så segt och jävligt. Föreläsningar som man somnar till och sådant och man får faktiskt gnälla lite. Det hör till!



Varför? När det inte bör? När det inte blir? När det bara handlar om falska förhoppningar.
När det skadar mer än det gör nytta. När det blir för att det känns som att det är på väg bort.
Varför är det så?


I've given up on you, sorry.

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Johan

Jessica. du har verkligen mycket kvar att lära om eftertanke, tålamod o.s.v. du verkar veta väldigt lite om det. För hade jag skrivit mitt eget namn hade jag inte fått en sådan reaktion. Det vill jag lova. Jag vet av erfarenhet att lärarhögskolan hela första terminen är lekskola. de där 20 pängen var de enklaste jag någonsin skaffat mig.



Är det så här du reagerar på krtiki/ironi från en okänd människa, hur ska du kunna hantera framtida frustrerade småbarnsföräldrar? Det kommer bli DU som för bita i det sura äpplet, och hålla tungan bakom tänderna.

2009-01-21 @ 05:09:10
Postat av: Johan

Jag känner verkligen för att säga mycket mer, men jag vill inte göra bort dig inför dinna bloggkompisar. iofs gör du bort dig själv.

2009-01-21 @ 05:13:20
Postat av: Sar

Men herregud, vilken jävla tönt!

Alla reagerar väl olika på saker? Man kan väl tycka att saker är jobbiga och ändå klara utav dom? Man kan väl få gnälla utav sig lite i sin egen blogg för att det just är ens egna blogg? Det behöver väl inte betyda att man hoppar av skolan eller skiter i allt för det? Trötta får väl alla vara?



Framtida frustrerade småbarnsföräldrar? Herregud, har ingen aning om vem det är som kommenterat, vet inte vem Johan är, men lägg din tid på annat istället för att klaga på Jessica.



Och skolan var enkel för dig, åh, grattis. Gud vilken bra människa du är då. Kanske var det så att du bara hade skolan att tänka på? Det kanske var det enda du gjorde och därför blev enkelt? Eller så har du helt enkelt bara lite mer tålamod? Alla kan inte ha tålamod jämt, ibland får man vara trött och ledsen! Man är väl ingen sämre människa för det.



2009-01-21 @ 13:39:53
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Johan

Håll mun, Sara, du har inget med det här att göra. Jessica kan tala för sig själv.

2009-01-21 @ 14:25:06
Postat av: Sara



För det första, håll mun? Jag ville bara visa min åsikt så som du visade din, det är väl inte förbjudet? Och för det andra förstår jag inte varför man ska skriva på ett sånt nedlåtande sätt. Alla har väl rätt att vara skoltrötta ibland?



Menade inte på något vis att vara elak även fast min kommentar lät jävligt spydig. Tycker bara det är synd att säga till en människa att det på något sätt skulle vara fel att vara skoltrött osv.

Hade jag vetat att det var hennes bror som skrivit detta hade jag aldrig blandat mig i. Trodde att det var någon annan. Förstår inte varför man som bror ska skriva så till sin lillasyster.



2009-01-21 @ 15:12:01
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Johan

Just det. du förstår inte. Desto mindre anledning att uttala sig. Jag har inte sett någonstans i det här inlägget att jessica bett någon att kommentera vad jag skrev. tusan, hon har inte kommenterat det själv. så åter igen, håll mun.

2009-01-21 @ 17:41:38
Postat av: Johan

Har jag någonstans sagt att hon inte får gnälla. nej. Om man ser till vad jag de facto skrev i mitt första inlägg; var det värt att hetsa upp sig så över? nej, det har jessica och jag redan diskuterat. Känner du mig? nej. Känner du jessica som jag gör. Nej. Känner du till vår relation. nej.

du är så väldigt fel ute på alla punkter, för du vet inget om oss två.

2009-01-21 @ 17:59:41
Postat av: Sarah

:-O

2009-01-21 @ 19:36:51
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Josefin

Man kan vara skoltrött av massa olika anledningar. Det kanske är just den anledningen till att vi är skoltrött för att det är slappt? inte sant? Segt, lekande lätt? Man kanske får mer motivation när det är mer och göra också? I vilket fall som helst är det någonting som går i vågor oavsett om man läst en termin eller om man läst två år. Jag och Jessica är skoltrötta av samma anledning, men vad gör det? Vi har varandra där:) Wowwii

2009-01-21 @ 23:29:02
Postat av: Sarah

Då är ni två lika kassa alltså :-D peace and love ! <3 Skoltrötthet rocks \o/

2009-01-21 @ 23:54:53
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0