Dear ladies and gentlemen

Anyways, Volbeat - A Broke Man And The Dawn. D skickade den till mig, jag blev ganska glad.

Blev ganska glad när jag såg att jag fått lite kommentarer också, b.la en från brutalabloggen. För jävla härlig tjej den och hennes blogg också för den delen. Hon kommenterade i detta inlägg , jag skrattade! Ganska så mycket!
Det är såna kommentarer som gör vardagen lite roligare, samt hennes blogg. En ärlig och öppen blogg om jaa, allt egentligen. Ta er en titt vet jag! =D

Det går upp och ner och just nu är det mer upp än ner, men det kan skifta. Det kan det verkligen! Men det får helt enkelt göra det, tills jag tagit mig förbi detta på ett bra sätt. Vilket jag gör, förr eller senare. Ska inte stressa med det..

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

kommentarer kan verkligen liva upp :)

2009-04-08 @ 23:54:25
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0