Finns i mina drömmar

Det är svårt att komma hem, svårt för att man inte är sysselsatt längre.

Sitter just nu på msn, Bengt skulle sova en stund. Sen ska jag sätta igång med diverse saker, så som att dammsuga, bädda föräldrarnas säng (Jaa, ibland är man helt enkelt bara snäll), kanske stryka, fylla i min VFT-lapp osv..
En hel del saker när man tänker efter, men jag behöver det. Orkar inte bara sitta, jag blir helt knäpp då. Har lyckats fixa Spotify till Josefin och mig, via min kompis Anders. Han är bra han, en snäll människa!

Ska försöka börja skriva på läsminnen, något skit som ska lämnas in imorron. Men vetefan vad jag ska skriva. Helt jävla svårt är det ju, jag kommer knappt ihåg vad jag har läst och när jag läste det.
Nej, detta gillar jag inte. Annars får man ta lite sanning och lite hittepå, så löser det sig säkert och blir bra :P Haha!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Lina

veromoda :p två år sen!

2009-04-07 @ 19:09:34
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Brutala Bloggen -även den vackraste tjejen skiter

Tack! =D ser lite knas ut för mig fortf,,men hon som gör designen kämpar nog på =P



Bengt är ett av mina absoluta favorit namn! Finns det ett mer maskulint stencoolt namn än Bengt!?

2009-04-08 @ 18:33:30
URL: http://brutalabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0