Tear me into pieces

Då och då trillar jag in här, inte särskilt ofta. Men ibland, när lusten gör sig påmind.

Det är egentligen så mycket jag vill få ur mig, men det går inte. Det bara blir stopp, tvärstopp! Kan bero på att så mycket kan hända om orden kommer ur mig, på riktigt. Överallt. Jag vet inte riktigt hur jag ska handskas med allt det här, vet inte vilket ben jag ska stå på eller hur...... Ääh, jag vet inte. Det är bara sådär förskräckligt stopp i utflödet.

Hur gör man när man inte vet vad som är rätt eller fel val? Hur gör man när drömmarna kan bli verklighet? Hur gör man när drömmarna som kan bli verklighet, påverkar din nuvarande verklighet?
Så många frågor och jag har absolut inga svar. Jag har inga jävla fucking svar!!

FAN!

J//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0