En rubrik

Oj.
Ett väldigt bra tag sen jag skrev någonstans överhuvudtaget, känns lite märkligt det här. Det gjorde det att återvända till pärm, men det funkade nog inte riktigt det heller. Har jag kanske helt enkelt tappat känslan för det här? Är det här kanske inte min grej längre? Vad gör man då?
Fick dock lust att ta upp detta igen, när jag läste mina ointressanta men ack så gamla inlägg. Det ligger ändå en viss feeling i att blogga, får väl se hur länge detta håller. Man ska inte vara negativ, har jag fått höra idag.
Sommarjobb har trillat in, några veckor i sommar på äldreboendet jag var på för 2 somrar sen. Inte helt fel det, får väl se hur det går med resten.
Har iofs ett jobb nu, men vet inte hur länge man får jobba kvar där. Ny personal ska in och ganska många sitter löst, man måste ju ha nåt i reserv. Eller inte reserv, jag kommer jobba nånannanstans i sommar. Det är bara så.
Dags att kila, take care.
/ jessicA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0