Tröstade mig

Bloggar för jävla sällan.

Har inget att dela med mig av, det är skola. Jag köpte nya skor idag, Fred Perry. Sen när använder jag märkesskor? Sen nu, tydligen. Får ursäkta mig med att de var på rea och att mina kära Race Marine skor inte längre fanns kvar, grät en skvätt och tröstade mig med Fred. Rimligt, inte sant?



Jag har även gjort en barbapap på rumpan, för en sådär 3-4 dagar sen. Det smärtar lite ibland, men han läker fint. Snart kan jag nog till och med vara utan den där förbannade plasten, man vill ju inte skava bort färgen. Right?



Annars?
Händer inte särskilt mycket, funderar på om jag ska sätta mig och fixa det sista inför seminariet imorgon. Sen får jag se vart dagen tar mig, förmodligen inte längre än till soffan. Haha! Ha en skön måndag!

J e s s ii e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0