On the wrong side

Soo...

Det blev ingen skola och Sidoämnesinformation. Nej, jag och josefin kom fram till att vi lika gärna kunde hoppa över det och kolla upp kurser och sådant själva. Istället för att slösa 3 timmar på något vi ändå bara hade irriterat oss på.
Jag har (Otippat :P) tittat på Twilight (L) Jag vet också att den andra filmen kommer ut på bio nu i november *LYCKA* Jag längtar, som faan! Töntigt kanske, men böckerna var för jävla bra. Så jag väntar mig inget annat än att filmerna blir helt sjukt bra!

Tänkte mig att jag skulle fixa undan här lite grann, mamma är inte hemma och inte bengt heller.
Ypperligt tillfälle, såhär i min ensamhet och inget att göra. Mer än film förstås, men jag kan ta en film till senare.. Förhoppningsvis.. Sen, ska jag jobba imorgon.
På Marbäcksförskola. *jippie!* Skönt att tjäna lite pengar, var ändå ledig så.
Det enda som krocka var min tid hos frissan, men jag tror att mamma kan fixa det ikväll istället. Bara färga håret ju, det kan hon.

What else?
Inte så mycket, Bröllopsduellen blev precis färdig. Fast jag väntar nog, känner att jag borde vara lite effektiv trots allt. Ha det fint och sköt om er!

J e s s ii e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0