Ink

God kväll ^^

Det har varit lite plugg, lite mat och lite tv sen sist. En soft dag, jag och Josefin kom också fram till att vi struntar i föreläsningen imorgon och åker in till seminariet. Sweet, sovmorgon! ^^
Så med andra ord kommer det bli en 3h lång dag imorgon, det är faktiskt helt okej. Pratat med min vän Sara (Klickbar!) idag, hon har tänkt färga sitt hår rött. Men hon har lite beslutsångest. Så ni ytterst få som är här och läser, gå in och säg vad ni tycker och var ärliga. Hon skulle uppskatta det.

Annars har jag fått brev från Studentkåren, så nu har man betalt kåravgift. Vilket innebär att jag förmodligen får mina mecenatkort snart, vilket innebär att jag kan köpa studentkort (Skånekortet) till ett billigare pris. Gillar! Väldigt mycket. 200 kr billigare, alltid något.

Jag vill resa bort, inte nödvändigtvis utomlands. Men åtminstone lämna Skåne, för en helg eller några dagar. Det hade varit ganska så trevligt, Göteborg och Stockholm hade inte varit helt fel. Fast helst Göteborg, känns det som nu i alla fall. Får prata med Sara eller Josefin om det här...

Auf Wiedersen (Stavas det så?? :O)

J e s s ii e !

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiedersehen

2009-09-15 @ 11:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0