I'm addicted to you

Förmiddag.

Jag har gjort en ny upptäckt, senare än alla andra. Som vanligt. Snow Patrol - Chasing Cars.
Inte mitt fel att jag upptäcker allt senare, men den är ju faktiskt bra. Lugn, men ändå lite rockig. Jag gillar rock, såhär på äldre dagar. Det är trevligt ^^

Åååhhh.!

Det flyter inte, störigt. Hey girl you know you drive me crazy! En världens bästa låtar, The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down. Rockig, i det fall att ni inte redan hade listat ut det. Ta och lyssna, den är värd de 3 minuter och 12 sekunder den varar. Dock påminner den mig om gamla tider, något jobbigt. Men men, life goes on. Right?

Do you feel better now?

Jag satt igår och kollade lite biljetter till Borlänge, svindyrt! Eller jaa, åker jag 11.14 kostar det ca 700. Det kan jag överleva, men jag hade gärna hittat en billigare. Känns helt sjukt att JAG ska åka till Sara & Borlänge.

Måste kila!

J e s s ii e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0