I left roses

God kväll!

Fruktansvärt trött, eller jag var det i alla fall. Det går upp och ner. Anyways. Jag tycker om att upptäcka ny musik, vilket jag ALLTID tycks göra senare än alla andra. Men det ger jag blanka fan i faktiskt! Jag var inne en runda på bdb och kom av en slump in på en tjejs bdb, hon hade lagt upp en länk från YouTube. En himla bra låt måste jag säga, imponerande bra faktiskt. Skillet - Lucy, mycket av deras musik låter nog likadan. Som med Volbeat. Men det gör inget.

Blir nog sängen snart, behöver iofs inte gå upp så tidigt. Fast.. För att jag kom på det igen, jag måste gå ut och hämta tvätten. I mörkret *suck* Perfekt för mig som hatar när det mörkt, WOHO! Men där är tvätt som ska ner i min väska, så jag måste. FAAAAN! Plus att min hals börjar möga sig igen, kvällsfenomen det där. Likadant inatt, vaknade och trodde ALDRIG jag skulle somna igen. SÅ mycket klydda den...

Ha det fint, hörs när vi hörs.

J e s s ii e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0