Hmm, var det värt det?:P

Japp, nu har jag verkligen pajjat det rejält.
Fast jag har nästan hellre det såhär, än det gula. Det var för..... Gult?

Tja, får väl knåpa ihop en bra idé och be någon fixa det åt mig. Saras blogg är fin.
Ska nog be hon som fixade Saras blogg, att fixa min med.
Men det är så dyrt..

Fast detta är så tråkigt, fast varför lägga pengar på en blogg som jag sällan skriver i ändå?
Det är inte så roligt längre, jag minns allt ändå. Fast en vacker dag, när man är gammal som gatan.
DÅ!
Då hade det varit kul att ha bloggen som i ett litet bokformat, läsa vad man gjorde i sina ungdomsdagar. Haha! :P

Nu har det t.o.m klarnat här, härligt! Missar min klipptid, men det är ingen fara med det egentligen.
Det är mina böcker till skolan som är det viktiga. Så de kan jag i alla fall hämta. Sen var det solningen också, kan lika gärna göra det när jag nu är uppe och har mig.
Måste köpa mat, blir ensam hemma ikväll också. Undrar om det går att lura nån att komma hit? Troligtvis inte, men det löser sig.

Ååhh jaa! Ha det fint och gör inget som jag inte skulle göra.

J e s s ii e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0