Gläääädjeeeee! =D

God Kväll!

Jag har......................... *trumvirvel* ................................. Bokat biljett till Borlänge, jag åker på lördagmorgon. 9.14 från Malmö, är framme i Borlänge 15.45. Endast ett byte, detta blir i Mjölby. Tydligen är det enkelt att hitta där. Det sa Sara, det känns skönt. Fast jag hade haft tid på mig att hitta ändå, typ 30 min eller så. Så det är lugnt =)
Ska bli riktigt roligt! Så jag måste tvätta lite och besöka Systemet på fredag, utgång på lördagen och tydligen kalas hos Saras pappa på söndag. Roligt roligt! Vi åker hem på måndag, skönt att slippa åka hem själv. Sällskap är ju alltid roligt =)



Snart blir det dags för sängen också, fick ju jobb imorgon som tidigare nämnt. Måste gå upp tidigt, så jag behöver all sömn jag kan få. Kommer vara som en klubbad oxe när jag väl är hemma, men då har jag saker att fixa.
Så det skiter sig med att vila och ta det lugnt.. Men det är det värt, skönt att jobba och värt att fixa så att jag har vad jag behöver till lördag =) Inte för att det är så mycket, men ändå :P

Take Care, sov gott och dröm sött ^^



J e s s ii e !

Kommentarer
Postat av: Sara

tjoooooooooooooooho :D

2009-09-17 @ 21:55:29
URL: http://sagoglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0