Förvånar mig själv!

Världens minsta blogg.
Den måste tillhöra mig, men det ger jag blanka fan i. Gillar att skriva och gör det för mig själv.
Fast det är betydligt enklare att skriva, när designen ser lockande ut.
Vilket min INTE gör. Inte nu längre.

Hej förresten!

Vaknar onaturligt tidigt, hela tiden. Förstår inte grejen med det. T.o.m när jag är ledig envisas kroppen med att känna att den måste gå upp, får ta och råda bot på det där. Någongång, svårt när skolan dragit igång igen. Eller egentligen inte. Men man kan ju skylla på det. Inga tidiga morgnar här inte, kvart över 10 och såna grejer.

Takida - Curley Sue, ruskigt gammal. Men ruskigt bra, min nya favorit. Eller ska man säga nygamla?
Låten är ju trots allt rätt gammal, aja. Struntsamma.

Skulle kanske satsa på att återgå till att stryka, måste bege mig snart.
Har en massa att fixa, böcker som ska köpas osv.. Sen var det förstås frissan, dock ingen radikal förändring. Tyvärr! Sådär fruktansvärt trött på mitt långa hår faktiskt =/

Take Care!

J e s s ii e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0