Fel, såhär på morgonen.

Ännu en morgon!

Sitter här, käkar frukost och tar det lugnt bara. Är egentligen inte hungrig, men måste äta. Ska vara i skolan till 3, och innan man är hemma och har hunnit fixa nåt. Då är klockan mycket och man svälter nästan ihjäl :P
2 mackor kan man faktiskt trycka i sig, utan att kräka alltför mycket. Haha! Man blir lite fundersam på vädret idag, 18 grader men det blåser som fan. Får se hur det ser ut sen..

Kan nog skippa plasten idag, inga ruvor (Stavas det så?) och sånt. Det är rätt skönt, fast det borde vara ruvor. Det har det varit på alla mina andra (Haha, låter som att jag har en hel hög med tatueringar:P), aja. Utan ruvor kliar det inte och det gillar vi, ganska mycket =D

Måste tvätta håret, det är helt äckligt. Sen ska jag borsta tänderna. Ointressant? I KNOW! Haha!
But in, but out.

Alex Schulmans blogg är bra, hans fina Amanda och underbart söta lilla flicka Charlie. Som sällan vill le, fast när hon gör det är hon helt galet söööt! Har nästan börjat följa hans blogg, det är ingen sån tramsblogg. Nej, den är bra och jordnära. Tack Alex!

Have a nice tisdag!

J e s s ii e !

Kommentarer
Postat av: Johan

Plasten ska bara vara på första natten efter att tatueringen gjorts. Detta eftersom sårvätska och färg läcker ur tatueringen. tatueringen kan därför t.ex. torka fast i sängkläderna och när man sen går upp på morgonen, så kan alltihop slitas av. Men som sagt, bara plast första natten. Allt annat fördröjer bara sårläkningen... Jag tyckte jag sa det.

2009-09-15 @ 11:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0