En sång om...

Någon som älskade att leva, fast för längesen........

God kväll!

Såhär hastigt och lustigt, jag åker kanske till Borlänge till helgen. Hälsa på Sara, fräckt!
Hennes idé faktiskt, festa skulle vi tydligen göra :P För det är roligt där uppe ^^ Om inte annat blir det skönt med miljöombyte, se hur Borlänge ser ut. Saras hemmaplan! Måste bara hitta en billig biljett, har ingen större lust att betala typ 900, one way. Tack, men det går bra ändå :P:O


Det gick bra idag, tyckte jag i alla fall. Inte världens mest underhållande, men sen när seminarier det?
Kort dag blev det åtminstone, imorgon är det Sidoämnesinformation. DET ska bli intressant, eller i alla fall kul att få reda på vad man kan läsa för något. Ledig torsdag och sen mentorsmöte på fredag mellan 8.15 och 11.00. Eventuellt någongång därefter, blir det avresa till Dalarna och Borlänge. Måste alltså börja tvätta lite, i förebyggande syfte.

Torsdag innebär också att jag ska klippa och färga håret, har bestämt mig för att bli mörkhårig. Tycker att det passar nu när det börjar bli höst, snyggare att vara mörk då. Inte föööör mörk, men lagom. Behöver en förändring, även om jag trivs som det är. Men omväxling förnöjer har jag hört ^^ :P

Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll!

J e s s ii e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0