You just gotta do it your way!

Hallu!

Jag är egentligen helt värdelös på att blogga, jag gör det typ aldrig. Eller... Nu har jag kommit igång igen, lite.
Det är nog inte min grej, kanske borde hålla mig till pärmen i skåpet? Som jag gjorde för några år sen, men man får kramp i handen då. Jobbigt. Det där med att skriva intressant och fångande, inte min grej. Hur gör man? :P
Bilder och sånt tycker jag heller inte om att lägga in, tar en massa tid ju. Någon gräns får det ju vara, jag är ingen sån som orkar sitta i en mindre evighet. Förstås är det ingen som tvingar mig, men jag funderar på de här sakerna ibland...

Tvättar och sånt. Måste ta ner en väska från vinden, ska inte vara borta länge. Så behöver inte väskan jag använde när jag och johan var utomlands, otymplig.
Ska ta den där väskan jag fick av Nisse en gång, den är lagom ^^ Fin är den också!
Vad har man med sig till Dalarna lixom? Haha, förmodligen vanliga kläder. Sara säger att där inte är så kallt, men vad ska jag ha på mig imorgonkväll? Vi ska gå ut, ha roligt.
Jag, Sara och en vän till Sara. Eller två kanske. Sara säger att jag ska köpa något på Kupolen imorgon :P




Nu blev jag tom på ord, ska kanske ta mig i kragen och sätta igång och fixa med tvätt och packa och sånt skit. Men jag har verkligen ingen lust *suck* HejDå!

J e s s ii e !

Kommentarer
Postat av: Johan

De som påstår att de bara bloggar för sin egen skull och inte andras, de anser JAG tummar lite på sanningen. varför annars vika ut sig på internet, där ALLA kan ta del av det? Går lika bra att skriva i en bok, ENBART för sin egen skull. Jag tycker du ska prova på det igen. Jag skulle tro att det faktiskt ger mer.

2009-09-19 @ 03:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0