Bring some closure to say your name

Jag tror att jag ska sluta blogga, kanske inte ska ta bort bloggen. Men jag tror inte att det här är nåt för mig, jag har inte tid eller ork. Eller tid har jag, inte ork eller inspiration. Då är det inte lönt. Jag skriver aldrig, så vad är meningen med den här blogen? Ett desperat försök att vara som andra bloggare? Haha, i så fall har jag misslyckats totalt, ett antal gånger.
Ska nog köpa mig en fin bok och skriva där istället, som jag faktiskt gjort innan. Förstås var det i en pärm, men det är egentligen samma sak. Bara det går att skriva, bilder och sånt är inte nödvändigt. De har jag på min dator och i mitt minne ju..

Det är det som räknas..

Sköt om er allihop, ni få som har läst här. Tappra har ni varit.

See ya! Jessica =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0