Why can't

Hallu =)

SÅ! Var det redan onsdag idag, röd dag imorgon vilket innebär så kallad "Ledighet" och fredag är klämdag vilket också innebär så kallad "Ledighet". Egentligen är det inte det, för vi måste slita med uppsats. En uppsats som jag har noll koll på, känns det som i alla fall. Men det ska väl gå, annars finns chansen att man kan göra om den. Känns nästan som att man vill satsa på det, så tycker åtminstone halva min klass. Detta p.g.a vår verkligt dumma handledare, inga namn behöver nämnas, men hon har en del smeknamn. Det räcker så att säga. Så jag stirrar inte upp mig något nämnvärt, jag gör det bästa jag kan och sen får det bära eller brista. Som Josefin sa =) Hon har dessutom lovat att hjälpa mig, så det gör hon säkert då ju. Vi får ta det när det finns tid bara..

Anyways, Sara är hemma igen! Yaay =D Det är skönt, bilder finns i hennes blogg. Ser helt underbart ut =D Jag bara längtar tills jag och johan ska dra iväg, antingen 10 dagar i Turkiet eller tågluffa 3 veckor i Europa. Hur jävla fräckt hade inte det varit??? Jag vill nästan mer tågluffa än att sol och bada, det blir en helt annan upplevelse ju och man får ut så himla mycket mer. Känns det som i alla fall. Vi får se vad det blir, iväg ska vi! Förvisso inte förrän i augusti, men det är inte långt borta.

Btw, jag vill klippa lugg. Vad säger ni? Kolla in min bdb!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Lina

alltså.. jag o ronne gjorde slut i TVÅ dagar!



nu har han åkt till jobbet. han jobbar i norrland. han åkte idag. kommer hem om en vecka o är hemma en vecka. så äre :p inga konstigheter! vi är fortfarande tillsammans!

2009-05-20 @ 15:54:19
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Lina

.. om du läser varje dag - som du säger :p så skulle du inte fråga :p

2009-05-20 @ 15:57:58
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: novembersara

klipp lugg :D jag röstar på turkiet 10 dagar. 3 veckor är för länge :P stanna hemma!

2009-05-20 @ 22:36:45
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0