What have you been up to?

What what?

Hej hej!
VFT idag med, hela veckan. Varit trött som ett as och inte orkat skriva en rad. Gör egentligen inte det nu heller, men eftersom jag är vid datorn så kan jag lika gärna dela med mig lite grann. För det första, naturgodis. I LIKE!! Såna där majscrackers och cashewnötter med BBQ smak = *MUMS* På riktigt lixom, nästan bättre godis. Min nya last skulle man kunna säga :P Sen har det blivit lite jobb på min VFTplats, både i förra veckan och denna. Fått stanna över några extratimmar. Pengar i plånboken, det tycker jag mycket om =D

I alla fall så har jag varit rätt slagen de senaste dagarna, kvart över 7 till halv 5. Med 19 barn i åldrarna 1-3, slå det liksom. Man dör nästan, i tisdags somnade jag halv 9 och igår kvart över 10. Vanligtvis somnar jag kanske runt 11 halv 12.. Jag pallar inte trycket :P Haha, bara för mig att vänja mig :P This is what I'll be doing for the rest of my life :P :O

Take Care!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Robin

Ja, jag mår bra för första gången på riktigt länge :)

2009-05-07 @ 20:21:30
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: Josefin

vaddå vänja dig, när vi är färdigutbildade så ska vi starta en egen förskola med öppettider mellan 10-15 är inte det okej? haha :D

2009-05-07 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0