What a NIGHT!

Egentligen har Sara sammanfattat vår kväll helt perfekt redan. Men den var fan helt galen! En sån kväll har jag aldrig varit med om innan, det är helt jättesant.
Bögar, lesbiska, stalkers, närgångna killar, diskussioner på toa om tatueringar, massa dansande, god dricka, utmärkt sällskap (Sara, du är helt enkelt en underbar människa!) och en finfin förfest.
Egentligen är det helt sanslöst vad människor (Läs: Killar) är helt lättlurade, och den där kommentaren : "Min pojkvän står där borta", den funkar alltid bra. Men skulle man säga, "det där är min flickvän".. Well, det har ingen som helst effekt. Så bara för att man är lesbisk så är det okej att vara otrogen och man vill ju såklart ha en trekant med en kille.
Helt underbar kväll och den kommer sent att glömmas. Lätt att jag vill gå ut med dig igen Sara!

Vill ni läsa mer, så titta in här : Sara

Hon har verkligen fått med hela vår underbara, roliga och helt galna kväll med väl valda ord som bara är så perfekta!
Jag hoppas på fler såna kvällar och det var såååå längesen jag hade såååå roligt med en tjejkompis, i alla fall när jag varit ute och festat. Vi funkar helt enkelt and I just love it!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: novembersara

<3. Åh, sötnos. Jag är så glad att vi gick ut. Det hade inte kunnat bli bättre. Så otroligt kul. Jag tycker om dig!

2009-05-03 @ 21:32:08
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Robin

Men det är ju för att alla killar har en oskyldig dröm om att ha sex med två tjejer... ;)

2009-05-06 @ 21:29:23
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0