We about

Över stad, över land, över hav..........

Denna dagen har snart också försvunnit.. Var fan tar dagarna vägen!? De vara precis springer iväg, snart är det juni, shit! Sen är det augusti och vips september och det är dags för skolan igen. Det gillas INTE riktigt mycket sådär. Men, 2.5 år. Det kommer att gå fort! Fortare än man tror, sen är det dags att börja jobba och jag längtar så jag nästan döör! För det innebär en inkomst och att man då eventuellt kan flytta hemifrån, om jag inte redan gjort det vid tidpunkten för avslutning. Man vet aldrig, jag hoppas på det i alla fall. 2.5 år till, att bo hemma. Känns inte lockande!

Funderar på det där med att hitta ett jobb vid sidan om skolan, ett deltids. Men som inte sliter ut en totalt. Vet inte riktigt vad det skulle vara för jobb bara, men det måste ju gå att lösa på något sätt. Aja, får fundera på det ett tag till. Kanske kommer fram till något bra, det är inte bara till att ta ett jobb ju.



// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

min söndag har också sprungit iväg..

å har inte alls pluggat så mycket som jag borde.. suck -.-

2009-05-24 @ 20:44:42
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: anessa

myssssigt värre :D

2009-05-24 @ 22:05:56
URL: http://aanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0