Vi har delat

Jag är nog ointressant igen....

Läsarantalet har minskat, en hel del för de få läsare jag faktiskt har :P Haha! Aja, kvällen igår fick ju som sagt en trevlig utgång. En tur till Svedala och 2 vänner, massa cider och annat blev det. Samt kortspel, vilket ökade drickandet och en viss person hade lite svårt att hålla sig vaken. Dock var det INTE jag :O Det var trevligt att inte vara den som faller först, det har hänt innan i det sällskapet faktiskt :P

Ikväll är det utgång med Sara, vilket jag i och för sig nämnde igår. Men anyways! Dock är jag segare än segast och fryser lite grann, har precis duschat och försöker komma på vad jag ska ha på mig. Det går inte så bra. Får se om min kära mamma har något som är av intresse i sin garderob! Har inte orkat äta idag heller, 2 bullar och Kalvin Chokladmjölk(L) Det är inte så bra, det är samma skit som igår. Åt typ 3 mackor på hela dan. Fast är man bakis så är man, eller har varit. Eller jag är nog lite fortfarande :P

Take Care och ha det så skoj ikväll ;)

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0