Underbart är bara förnamnet!

God Kväll på er =)

Dålig uppdatering, men det händer ofta. Så ni få som är här och läser är väl vana vid det här laget.
Helgen då? Den..... Kan sammanfattas med några enkla ord : Rolig, underhållande, trevlig, kanon, underbar osv.. Tror nog att ni har förstått poängen. Kvällen igår spenderades ju med Sara på Magasinet och Kristall, det var inte lika roligt som förra gången. Men tillräckligt, nästan i alla fall. Får så dåligt samvete när jag tänker på vad Sara berättade om killen som var dum mot henne =( Hon är ändå för bra för att ta åt sig, hon är en underbart fin människa på alla sätt och vis. Förlåt Sara!

Idag...
Har varit...... KANON! Jag fick åka mc, i flera timmar och på 3 olika motorcyklar. UNDERBART! Lyckorus på högsta nivå är det att få åka mc, det går snabbt och det är en äkta känsla av frihet. Helt enkelt : Jag Älskar Det! Skulle inte vilja köra själv, nej nej. Jag nöjer mig med att åka, än så länge i alla fall. Det kommer kanske senare..

Snart dags för sängen, jobb imorgon och en tur till skolan för att lämna min och josefins uppsats.
Sweet dreams(F)

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: matilda

åh va bra att du har haft det underbart hjärtat <3<3<3<3<3

2009-05-31 @ 22:46:45
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0