Then you go and cut me down

Ännu en dag avslutad på förskolan.
Ny vecka är det också.

Blev inget med att min mentor kom idag, tydligen hade hon ringt och pratat med min handledare i fredags och ändrat det till onsdag. Tur att man får veta saker. Fast egentligen var det bra, I need a little more time to prepare myself. Även om det inte är något särskilt avancerat jag ska göra, men ändå. Nu kan jag verkligen planera, vilket jag och min handledare ska göra imorgon. Sen blir det även lite jobb imorgon, riktigt nice. Typ 2h, alla timmar innebär pengar och I like pengar och I need them. Sen har jag fått lite fler dagar jag ska jobba på också, jaa. Det känns riktigt bra faktiskt!

Fint väder har det varit idag, i alla fall framåt eftermiddagen. Förmiddan bestod av moln och lite kallt faktiskt, för att sen bli varmt. Konstigt väder. Kunde gå utan jacka och tjocktröja, en stund åtminstone. Ny dag på förskolan imorgon, 19 barn och lång dag. Gissa om jag får kämpa för att hålla mig till DH börjar, hahaha.

Imorgon åker min vän Sara till Magaluf, hon är verkligen flygrädd. Det är faktiskt synd om henne. Dock längtar hon efter att få komma iväg och få njuta av en underbar semester med sol, bad, drinkar och shopping. Så ni kan väl vara lite snälla och skriva nåt uppmuntrande? =) Pretty please! =)

Snart blir det lite tv och bara ta det lugnt, take care och ha det fint!

// j e s s iie //

Kommentarer
Postat av: novembersara

Vad du är söt <3.

2009-05-11 @ 20:35:22
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: matilda

tror du att tiden läker alla sår efter att en nära älskad har dött?

2009-05-11 @ 23:47:50
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0