Ska jag stå naken och berusad ;)

Publishme.se

Något konstigt, funkade absolut inte att logga in imorse. Blir man frustrerad eller vad, hade verkligen lust att skriva imorse. Men nej, klockan var ju tidigt och tiden fanns. Men som sagt, nej. Det gick inte, nu går det dock *Tydligen* Eftersom jag i detta nu sitter och skriver *Tydligen* :P Haha! Egentligen behöver man inte påpeka det uppenbara, men ibland är det faktistk ganska så kul att göra det. Jobbet idag gick bra, ungefär som igår.Inga större händelser, förutom att...........

Jag kan inte få mina intyg till skolan i tid. Det är inte riktigt bra. Men vad gör man? Det får lösa sig helt enkelt, jag har mailat min mentor på skolan. Så nu får vi vänta se vad som händer... Hon får ju helt enkelt få dom nästa vecka, när min handledare är tillbaka från sin semester.

Nu ska jag eventuellt käka något och sätta igång med lite viktiga saker som behövs tas omhand. (Sitter det ihop?)

Ha det fint och sköt om er!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0