Orkar inte mer

Hallu!

Ännu en dag har gått och snart är denna veckan också slut, dagarna och veckorna bara springer förbi. Det är nästan skrämmande, snart är terminen slut och jag har inte en aning om jag har något sommarjobb. Starkt jobbat Jessica! Får ju inte tag i de som handhar sommarvikarier heller, fast jag försökt ringa. MÅTTLIGT irriterande. Aja, får försöka imorgon igen bara. Förr eller senare måste ju människan vara tillgänglig..

Sista dagen på VFT:n imorgon jag längtar faktiskt, dessa 2 veckorna har verkligen slitit på mig ordentligt. Långa, hektiska, irriterade, frustrerande, glada, roliga och fina. Men mestadels stressiga och irriterade faktiskt, barn som inte lyssnar och som skrämmer andra barn. Inte det ultimata direkt. Men som sagt, slut imorgon. Dock är 2 dagar nästa vecka, men förhoppningsvis blir det inte såå långa dagar då. I alla fall inte tisdagen, YAAAY!!

Take Care och Sweet Dreams!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0