No ..... To give away

God eftermiddag på er =)

Regnar gör det nu, fullkomligt öser ner och jag känner mig ändå lite lycklig. Den där konstiga känslan i magen infinner sig förstås, men den är inte så påtaglig. Det har varit.... Jaa, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tänkte skriva. Dåligt minne Ooohh Yeees! ;) Men det får man på köpet när det gäller mig.. Mina andra bra egenskaper väger upp det, typ. Hahaha!

Idag?
Hade jag velat krypa upp i soffan med te, framför en bra film tillsammans med en riktigt söt pojke. Det hade varit en toppensöndag, även om hela min helg bestått av att titta film så kan man ändå aldrig få nog. I like it when it's calm. Sen har jag dessutom inte ens haft råd att kunna gå ut, med en budget på 220kr kommer man inte långt. Därför bör man spara. Förvisso åker jag gratis, men resten kostar ju tyvärr. Livets Goda Kostar.

Well well, vad ska ni hitta på denna väldigt så regniga söndag?


// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0