Lungsäck

Hallå på er!

Vilka dagar det har varit, full rulle på förskolan och igår blev man hemskickad. Stickningar och spänningar över bröstet som gick bak på ryggen, blev hämtad av Bengt som körde mig till Vårdcentralen. Där kom jag in ganska fort när jag förklarat mitt problem, doktorn var INTE den bästa. Tyckte inte om henne. I alla fall togs det EKG, blodtryck, stick i fingret, halsprov och någon koll på om mitt blod fick tillräckligt med syre. Men allt var bra, åtminstone gällande mitt hjärta. Fick åka med en diagnos, virusinfektion i lungsäcken och min medicin blev massa vila och knapra panodil. Tack för det... 200 spänn fattigare också..

Så nu sitter man här, med svårigheter att andas och jag är väldigt trött. Ensam är jag också, vill väldigt gärna ha sällskap. Men det ser mörkt ut =(    Toppenhelg..... Typ NOT!

Ha det toppen!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Johan

200 spänn fattigare. Skulle det vara gratis menar du?

saker och ting kostar, även sånt som kan verka gratis.

tacksamhet skadar aldrig, inte underkastelse, men tacksamhet.

2009-05-16 @ 19:52:49
Postat av: Robin

Shit, det där är ju allvarligt. Lungorna ska man inte vara sjuk i :O

2009-05-16 @ 22:12:43
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

ååh stacakrs dig.. låter hemskt, hoppas allt blir bättre!

2009-05-17 @ 20:52:56
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Robin

Msn? :)

2009-05-18 @ 21:03:53
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0