Let the music speak

Plötsligt händer det!

Jaa, det är verkligen så. Kvällen får en trevlig utgång i alla fall, det är alltid trevligt! När man tror att man får sitta ensam och sen finns det såna vänliga själar som vill umgås med en =) Kvällen imorgon är ju som sagt också räddad, detta kan inte annat än bli en jättebra helg! Jag gillar det! Till mitt stora I-landsproblem..............................
- Vad ska jag ha på mig imorgon? Kan inte ta samma som sist och mina chinos är inte fullt så rena som jag vill att de ska vara, eller så får jag tvätta dom imon när jag kommer hem och hoppas att de torkar.. Aja, det löser sig. Det är det minsta problemet..

Jaja, jag har ändå fått gjort lite vettigt. Jobbat och pillat lite med uppsatsen. Det börjar arta sig, kan nog bli något bra av den också. Hoppas jag i alla fall, är inte helt 100 säker på den. Det får helt enkelt bära eller brista.. Det är ändå sommarlov snart! =D Wiiie! Dessutom blir det även en tur till Gbg med käraste Sara, nångång i sommar =) Vi vet inte riktigt när bara, Sara kommer ju jobba så mycket. Så får bli när hon har en ledig helg =D


// j e s s iie //

Kommentarer
Postat av: Sara

Göteborg kommer bli grymt, och det blir säkert askul imorgon :D <3

2009-05-29 @ 21:17:33
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0