Jag vill så mycket!

Varför finns det aldrig något mellanting?

Nej, antingen är det FÖÖÖR kallt eller så är det FÖÖÖR varmt. Nu kan jag säga att det är för jävla varmt här, man hade nästan kunnat springa naken här om man ville. Fast det vill man inte, för man är inte ensam hemma. Inte för att jag gör det annars heller, som högst går man kanske utan tröja. Det kan vara ganska skönt ibland faktiskt, speciellt när det är sådär äckelvarmt. Fast jag gillar värme, absolut inget fel i det. Men det behöver inte vara övervarmt så man nästan dör och man inte står ut, nej. Det är lite overkill måste jag säga. Ur högtalarna kommer Akon - Beautiful. Jag gillar den.
Martin som introducerat den för mig, tror jag. Eller så var det jag själv, kan ha varit så. När jag letade efter en låt som Martin gillar jättemycket. Jaa, ibland har man inte koll. I vilket fall som helst så känns den som en Martin-låt..



Jag vill vara ute, sola, dricka goda drinkar och ha trevligt sällskap. Här i Sverige. Jag vill också dra till Stockholm och Göteborg i sommar. Vem är på??






// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0