It's all in my ;)

Okej...

nu har jag varit riktigt effektiv, hunnit med städningen och dessutom vikt alla kläder i min byrå. Utom den översta som innerhåller alla mina underkläder och strumpor av olika slag. Men det är ju så att vi snart ska iväg på kalas, jaa. Jag var tydligen också medbjuden :O Dock vet jag inte riktigt hur det blir med den lilla trippen till Lund, kompisen har inte svarat så jaa. Antingen blir det senare eller så får det bli en annan dag istället =) Är inte hela världen ju..

Det blir nog så bra.

Jag måste i alla fall byta om och fräscha upp mig lite, ser inte sådär fruktansvärt trevlig ut nu. Bilder finns i min bdb för den som vill skåda förödelsen som jag är idag, eller ja. Kanske inte förödelse, men någonstans i närheten tycker jag. Så får ni ha en fortsatt trevlig ledig dag, det ska jag. Dock är jag ledig imorgon också, wiie! (Nästan i alla fall)

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: jd

svar; tack :)

roligt att du gillade designen :D

2009-05-21 @ 17:16:49
URL: http://htt://ffjun.blogg.se
Postat av: Maado

Äsch! du är ju lika snygg som alltid ;)

Fan tänk om man orkade vara så effektiv ^^

2009-05-21 @ 18:11:33
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0