It's about fucking time!

Good day!

Känns som evigheter sen jag var här sist och kladdade lite.
Dock är det ju inte det, max 1.5 dag sen. Ganska lite egentligen. Men har inte haft någon lust och igår var jag inte hemma på hela dagen heller, jag var Skåne runt. Nästan i alla fall. Åkte lastbil, det är så fridfullt. Eller... Nae. Det är en känsla av frihet snarare, man bara åker och ser vart man hamnar. Det är kanske inte så mycket frihet inom Skåne, men om man nu åker lite längre. Det är väldigt roligt.

Idag sitter jag och knåpar lite, med en speciell sak. En uppsats, kan jag nu avslöja. För nu har jag kommit en bit på vägen, har halva kvar. Sen är skiten färdig. Det ska bli så sköööönt! Hoppas bara man blir godkänd på den, annars är väl förhoppningen att man bara behöver komplettera. Aja, inte tänka mer på det nu. Det får gå som det går =)

Jaja, detta blir nog en bra sommar! Jag känner det på mig! Massor av människor som jag måste träffa, massor av ställen jag måste besöka, en resa jag MÅSTE göra, ett jobb jag måste sköta.. Det kommer bli kanon!



// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0