I would never know

I let it show me the way to what's ment to be.

Sitter här och slöar, väntar på att klockan ska bli 9 och funderar på varför livet egentligen ska vara så svårt? Jag har nämnt det innan, jag vet... Men det tål att upprepas. Vissa val borde vara så självklara och enkla, ändå är dom inte det. Vissa ord borde vara så enkla att säga, men igen. Ändå är dom inte det. Det är så tråkigt, det är så jobbigt och det är så fruktansvärt onödigt faktiskt. Men det kan ju kvitta egentligen, för jag kan inte påverka. Det gör lite ont i hjärtat att behöva erkänna det, men så är det.



Jag borde ta och ändra på en del saker, detta tål förstås att tänkas över ett slag innan jag börjar. För det är nykläckt idé, såhär just i detta nu. När jag sitter här i min ensamhet och funderar. Över livets väsentligheter. Medan Westlife - I Lay My Love On You, kommer ur högtalarna. När jag funderat färdigt åtvänder jag med ett svar, en förklaring eller vad man nu ska kalla det. Förhoppningsvis blir det något bra, en början på något nytt. För gudarna ska veta att jag verkligen behöver det.

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej vännen!

Hur är det? :)

Väldigt söt bild det där...

Kramar

<3<3<3<3

2009-05-13 @ 07:54:58
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

Aw... då måste du känna efter snart <3

Jag lever, andas och har det jobbigt då och då... men livet rullar på och jag är kär.

Jag finns vid din sida älskade du.

<3<3<3<3

2009-05-13 @ 20:50:33
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0