I mörkret här med dig

God kväll =)

Vilken dag det har varit och så trött jag har varit och är just nu.. Var med Martin i Skurup typ kvart i 8 imorse och inhandlade frukost och tankade en dunk med bensin, hjälpt mamma att klippa häcken, sprungit rundor och fixat saker och till sist städat lite här inne. Gissa om jag är trött nu? Det kan man säga att jag är, tror att jag kommer att sova gott sen. Ungefär som inatt, efter äventyret i Lund. Trevligt var det, förutom när en fågel bajsade i mitt hår. Jag dog nästan! Vill man bli bajsad i håret av en fågel ska man gå i Stadsparken i Lund, vill man inte det. Jaa, då bör man hålla sig borta :O
Enligt statistiken (Vilken jag inte längre tror på), så är det så att har man blivit bajsad på av en fågel. Så dröjer det 50 år innan det händer igen, för min del handlade det om kanske 2-3 år. Sååå.. Screw statistiken! Den ljuger så den tror sig själv!

Nu blir det snart en dusch och sen förmodligen titta lite tv, innan man ska krama kudden =)

// j e s s ii e //

Btw, mitt rum känns helt annorlunda. Inte som mitt. Konstigt.

Words can't tell what's inside.

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej!

Doping är ett stort problem inom idrotten, främst inom de mest fysiskt krävande som längdskidåkning, vissa friidrottsgrenar och cykling. Vad ska vi göra för att få bort dopingen från tävlingsarenorna?

//Matilda - elitcyklist

2009-05-09 @ 23:25:12
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Brutala Bloggen

hahhaaha för några år sedan när MASSA fåglar flög över mig brukade jag breda ut mina armar och titta upp, le, och ropa "BAJSA PÅ MIG!".. bara för spänningens skull. Men jag har aldrig blivit bajsad på



2009-05-12 @ 01:05:57
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0