Hope you will forgive me

God Eftermiddag = )

Nyss hemkommen från jobb och jag fick inte lämnat in mina papper på skolan, som det var tänkt. Så jag får väl göra det imorgon istället *suck* Kom ju dessutom inte hem tidigare heller, lite omständigt idag. Känns fortfarande lite konstigt att jobba, man är så van vid att vara praktikant liksom. Dock försvinner väl den känslan förr eller senare, hoppas jag i alla fall..... Ensam hemma är jag också, det är ganska bra. Inget eller inga som stör, inte för att det är så annars. Men i förebyggande syfte.. Om man nu kan säga så? :P

Härnäst väntar............... Jaa, jag vill inte ens nämna det. *suck* Men det är något jag måste ta hand om, annars kommer jag aldrig göra det och då innebär det med all SÄKERHET att jag måste få göra om och DET........ Vill man inte. Lär väl få göra det ändå, men man måste ju i alla fall försöka.

DESSUTOM! Jag har gått och fått lite sommarjobb! Hur GREAT är inte det!? Jag blev så glad, från och med vecka 29 till och med vecka 32 ska jag jobba. På.................................. *trumvirvel* .................................................. En FÖRSKOLA! =D I Svedala! Det är bara så bra som det kan bli, äntligen har jag något. Så går man inte helt pengalös, det känns faktiskt rätt så skönt. Sen ringde jag mitt sommarjobb från förra sommaren och sa att jag kunde jobba om det behövdes, så nu är man lite garderad. Men man har i alla fall nåt som är garanterat och det är HÄRLIGT!

Well, got to go! Take Care!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0