Fest hos mig ;)

Yeeees!!!

Då är det äntligen helg =D Idag, blev INTE som tänkt. Lite missförstånd, men men. Det tas en annan gång istället. Jag hoppas på Sara och imorgon istället, efter vår förra utgång så kan jag bara se att det blir positiv och jävligt roligt  =D Som det verkar nu, så har vi en planerad utgång! Yaay! Får se om det är några fler som hänger med, kanske har J förfest. Det ryktas om att hans förfester brukar vara något i hästväg, som man säger :P =D

Så jaa...
Idag får jag väl se, blir nog lugnt osså får man satsa på morgondagen istället =) Även om det hade varit mer än skönt att komma hemifrån idag också. Aja, klockan är bara halv 6. Man kanske kan övertala någon, får välja ut någon lämplig. Haha :P

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0