Faster than the speed of night

Hejsan Hallå!

Hemkommen igen, varit iväg en hel del denna helgen. Ganska så trevligt faktiskt, Lund är en trevlig stad och där finns ganska så trevliga människor också =) I should know, jag har vänner där ju :P Får nog börja tillbringa mer tid där, mhmm. Det tycker jag! Fick även sms av en person jag faktiskt inte vill ska höra av sig, människor är konstiga. Efter sån behandling, vad tror dom egentligen?? Braindead skulle jag kalla det...

Imorgon är VFT igen, och det betyder också att min mentor kommer ut och bedömer mig i en uppgift jag ska göra imorgon. Det känns lite skrämmande och nervöst, men jag tror att det ska gå bra faktiskt =) Måste försöka få tag i chefen där angående sommarjobb, börjar bli lite tajt med tid nu ju. Jag hoppas att jag fått en plats där, det skulle vara helt underbart! Anyways! Jag måste förbereda mig inför imorgon nu, så.............

Ha det fint och allt sånt..

// j e s s ii e //

I need a hero.<3

Kommentarer
Postat av: novembersara

Men alltså vadå? :O vem skrev sms? :O

2009-05-10 @ 21:48:13
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0