Evanescence<3

Funnit ny favorit.

Evanescence, JätteBra! Har förvisso hört dom innan, men inte såhär. Inte faktiskt tagit mig tid och lyssnat på de låtar som man kanske inte vanligen hör. Sen att min vän Anders introducerade 2 låtar för mig, det är en annan sak. De fick mig dessutom nästan att gråta. Han fick lite dåligt samvete för det, fast det behövde han inte. Jag behöver gråta egentligen.  Anyways, några favoriter finns på min bdb. Bara att gå in, titta och leta upp dom på YouTube. Det är värt det, tro mig. Speciellt You och Forgive Me. Tears förstås, (Nästan i alla fall) men det är som sagt värt det.


I annat fall, jag är inte så effektiv som jag borde. Får verkligen ta tag i mig själv ikväll. Innan DH, woho! Något måste jag få gjort, detta håller inte. Verkligen inte. Jaja, take care!

Huvudsaken med inlägget var ju faktiskt Evanescence och den poängen har jag fått fram.

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0