en sång om oss

Peter Jöback - En Sång Om Oss<3

Min nya favorit! Föreslår att ni youtubear den, riktigt underbar låt. Kärlek på hög nivå och man bara smälter. Jag har verkligen fastnat för den, sitter här framför datorn och lyssnar. Sjunger med och bara känner kärleken, som jag önskar att jag hade.. Men det kommer, när man minst anar det..

För du, du är skön som livet
en dikt nån skrivit, så kärleksfull
den sången hörs ibland, rör sig från sagans land
en sång om oss
och den skrevs för vår skull




// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Madde

Håller med den låtan är underbar:D har du hört "Är det här platsen"? Tror du skulle gilla den minst lika vacker:D

2009-05-02 @ 17:49:58
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/
Postat av: Madde

Förstår dig, man fylls typ av en lycka av den. Eller, jag blir det i alla fall;D

2009-05-02 @ 18:07:42
URL: http://utanstrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0