En ny vecka!

God Morgon på er!

Idag mår jag bättre, betydligt bättre än vad jag gjorde i helgen. Jag är inte heller särskilt trött, även om jag faktiskt hade legat kvar och sovit tills jag vakna, men vill inte det liksom? Sen att det förhoppningsvis blir fint väder och att man vill hem och sola, jaa. Man kan hoppas att jag har sånt tur idag, fick ju solat några timmar igår. Även om illamåendet sköljde över mig som en våg några gånger. Inte så trevligt, blir lätt så när det blir lite för varmt.

På schemat står idag att besöka någon sorts pedagog på min förskola, som jag faktiskt inte riktigt vet vad hon gör. Det ska bli spännande, jag ska få följa med på 2 möten om jag minns rätt, ett på förskolan där jag är och ett på en skola som ligger en bit bort. Hoppas det är intressant och att jag får ut något av det, om inte annat så är jag den erfarenheten rikare ju =) Sen får jag se vad som händer efter det och hur pass pigg jag är, har inte varit igång någonting alls sen i fredags. Vill inte gå ut hårt då, men jag hoppas att jag orkar mer.

Ha en supertrevlig dag, för det ska jag försöka ha =)

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0