En ny-gammal favorit!

Ett till idag...

Jag har nominerat mig till Veckans Bloggare i en blogg, inte för att jag tror att jag kommer med. Man kunde typ skriva in sig tusen gånger eller nåt, vem orkar det? Helt ärligt? INTE jag i alla fall, går det så går det. Annars nähä, är inte hela världen. Bara en rolig grej =) Hittills har jag inte gjort såå mycket, typ löste Melodikrysset (JAA! JAG VET! Det är typ tanter och gubbar som gör det, men vi tycker det är trevligt. Så Det Så!)  med mamma imorse då vid 10. Fast egentligen vaknade jag redan halv 9 eller nåt sånt dumt. Kanske man somnar i tid ikväll?

Vi ska i alla fall titta på film sen, Mamma, Jag & Bengt. De 2 sista filmerna av X-Men triologin (Sitter det ihop egentligen?), mamma ska köpa popcorn och mat med sig hem. Längtar, även om jag inte såå hungrig. Dock går en kycklingsallad alltid ner och nu kom hon.. Så ha det fint! =D

// j e s s ii e //

P.S. Jag är Happy!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänkte tipsa om att det är frågestund i min nystartade blogg :D

Fråga vad ni vill veta om mig!



www.lijndas.blogspot.com

2009-05-23 @ 20:03:42
URL: http://www.lijndas.blogspot.com
Postat av: anessa

FIN BLOGG JU :O

2009-05-24 @ 00:29:57
URL: http://aanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0