Att inte tillåta

God Morgon på er =)

Ingen vidare kul dag att vakna upp till, det blåser och är lite allmänt mulet. Men vad gör man? Försöker göra det bästa av det och tänka att det trots allt är fredag, det är ju faktiskt inte helt fel =) Idag väntar jobb, 13.00-16.00. Alldeles lagom, är dock på en avdelning jag inte varit på innan. Men det blir nog bra, vi lär vara ute det mesta av tiden. Det är dom alltid på eftermiddagen, såvida de inte sover? Då går dom ju ut vid 3 kanske, jag har ingen aning :P Haha..

Ikväll och i helgen då?
Jag vet inte riktigt, jag ska höra med Sara ikväll när jag är tillbaka från jobb och eventuellt en runda till Malmö. Jag hade planerat det igår, men tror inte riktigt min ekonomi räcker till det. Vill ju så gärna ha nåt nytt. Fast det bästa är att vänta till skattepengarna har kommit =D

Well well, ha en toppenfredag =)

// j e s s ii e //

Don't let anyone take you down, they don't deserve your tears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0