And I swear it all over again

godkväll..

ett inlägg om dagen, knappt det, är vad jag orkar uppbringa. 2 hektiska veckor på min praktikplats har sugit musten ur mig, helgen kommer förmodligen att tillbringas i sängen. är man trött så är man ju. min mentor kom ju idag, det gick väl ganska bra. fick lite negativ kriktik som faktiskt kunde ha uteblivit, lönt att påpeka på småsaker.. som att man glömde bort en bit ur en sång, jag menar. helt allvarligt? överlag sköter jag mig som jag ska och gör det som behövs. har för fan stannat över till halv 5 mer än halva förra veckan! inte undra på att man är trött?

westlife - open yout heart<3

finns vissa som borde lära sig, bland annat jag också. så jag ska väl egentligen inte klaga, men för helvete liksom!
det kan sammanfattas ungefär såhär :

- Varför? När det inte bör? När det inte blir? När det bara handlar om falska förhoppningar. När det skadar mer än det gör nytta. När det blir för att det känns som att det är på väg bort. Varför är det så?

jag blir verkligen jättetrött, jag är jättetrött. hela tiden. allt bara klyddar och jag orkar inte, inget går vägen. förmodligen mina egna omedvetna tankar som ställer, tackar för det...........

nu är det i alla fall Grey's Anatomy, ha det fint!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Robin

Men Jessica! Nu har du gjort bort dig riktigt ordentligt! Du kan ju inte glömma texten på en barnsång! Där går ju gränsen! Den missen borde ju lätt göra att du mister din plats på Lärarhögskolan!

läses med mycket ironi



Jag tycker att du enbart ska stöta ifrån dig sånt negativ kritik. Det är ju bättre att fokusera på de pedagogiska bitarna (eller vad som nu är viktigt inom läraryrket). Jag är i alla fall övertygad om att du gör ett superbra jobb på din praktikplats :)

2009-05-13 @ 22:31:41
URL: http://rsvedling.blogg.se/
Postat av: frida

fin blogg du hade :)

sov gott ;D

2009-05-13 @ 22:39:46
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: Robin

Är det extra mycket att göra just nu? Kan tänka mig att det är rätt stor mental skillnad på att vara i skolan och på en praktikplats. Skrikande ungar tar ju kol på vem som helst.

2009-05-14 @ 20:37:45
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0