Will you raise me up?

Nästan precis hemkommen..
Trevligt kalas!

God mat var det, läsk blev drickan för min del. Halsen klarar inte så mycket annat, kaffe och tårta. Läsk för min del igen, orkade inte tårta så Johan fick min del (Han blev JÄTTEGLAD ;D HAHA!)
Melodifestivalen klockan 8 blev det också, HAAAAATAAAAAAA Caroline Af Ugglas!!! En jävla tur att hon inte vann, då hade jag dött! Hoppas bara Operasångerskan tar hem det i... Jaa, var det nu är nånstans :P

Halsen gör skapligt ont nu, det är inte alls trevligt! Jag önskar att jag slapp detta, blir nog sängen när som.
Man är ju inte jättepigg om jag säger så, sov som nämnt innan (Tror jag?!) att jag sov uruselt inatt. Ingen bra kombination när man är sjuk =(

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0