To win some or learn some

Kanske... Men bara kanske...

Helgen? Nja, jag har inte så mycket att säga om den faktiskt. Inte som jag tänkt i alla fall, men det är väl så det blir ibland.
Det blev inte riktigt som tänkt i torsdags heller, jag förbjöds att vara med. Jävla pucko faktiskt, bara så onödigt att vara på det viset. MEN!!! Jag fick inhandlat diverse nya grejer som behövdes, så ett litet plus i kanten för det.
Imorgon ska jag träffa Josefin på skolan, dags för oss att börja med det muntliga, hoppas nu det går bra bara :P Men det tror jag, vi är fan duktiga ju! Vi har 2 dar på oss, eller jaa. 2.5 dag på oss, så det ska nog lösa sig. Jag oroar mig inte så, tror jag. Lite grann gör jag kanske då...

Ha en bra söndag!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: matilda

Makalöst fint det är här.

<3<3<3<3

2009-03-22 @ 14:09:34
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0