Til Death

Idag är jag inte alls pigg, känner mig så slö så det finns inte.
Kan bero på att jag sov ganska så dåligt inatt..

Men kan man inte andas ordentligt, så kan man inte. Då inträffar sömnlöshet, eller iaf brist på sömn. Detta p.g.a hosta, förkylning och stopp i näsan. Alla dessa saker är mindre trevliga, så jag hoppas det går över snart.
Annars undrar jag hur jag ska orka vara på VFT och ta hand om en bunke 1-2 åringar. Kan bli väldigt spännande det här, se om jag dör eller överlever. Hoppas dock på att jag överlever! Har mycket kvar att göra :P

Idag blir en lugn dag, mycket vila och tedrickande. Kanske en och annan Kan Jang oxå, för att lindra min förkylning.
Dock smakar det skit, så man vill egentligen inte behöva dricka det..

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0