The only one that I like

Tänkte bara titta in och säga...

JAG ÄR SJUK!
Hosta, ont i halsen och förkyld. Såhär lagom till helgen.
Kan det bli bättre? Nej, jag tror inte det.

Men men, så går det när man är på en förskola och majoriteten av barnen är sjuka i ögoninflammation, förkylning och hosta. Som bäddat för att jag ska bli sjuk, bara typiskt att det skulle bli till helgen. Inte för att jag har något inbokat. Eller jag hade, men det blev ju inte. Överlever det med, en lugn helg skadar ju faktiskt inte.
Annat blir det nästa helg, så det ordnar sig ändå. Får ta denna helgen till att bli frisk,så jag kan åka till förskolan på måndag igen. Ikväll är det kalas för Farmor som fyller 73, med andra ord en lugn och stillsam kväll.

Tack och Hej!

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0