Raining on the loveparade...

Hello!

Denna dagen är nu också avklarad, dock började den inte så värst jättebra. Mobilen hade bestämt sig för att inte fungera, vilket resulterade i att jag vaknar kl 06.55. Lagom yrvaken, för att detta sen ska följas av panik och stress. Upp fort som fan, göra sig iordning och på huvudet i till tåget. Kom till förskolan kvart över 8. Egentligen inte hela världen, men jag hade sagt att jag skulle komma samma tid som vanligt. Alltså, kvart i 8. Denna försening gjorde att jag fick stanna till halv 4, vilket iofs inte var fel egentligen. Men jag var trött och ville bara åka hem.

Nu har jag precis duschat, nästa är myskläder och lägga sig i sängen. Kanske läsa eller kolla på tv, får se.
Kanske ringa ett samtal också, får se vad jag känner för.

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0