När man kommer på sig själv...

Nu har det smällt! =D

Hello!
Nu är jag i Dalby, ganska mysigt faktiskt. Har också precis sett att min nya design har dykt upp.. LYCKA!
TACK Millblomskan, du är guld och den nya designen är helt underbar! =D
Är sådär lagom trött idag också, varit en lång dag med många barn. Full rulle och idag fick jag också vara med på reflektionen igen. Blev kanske inte så mycket reflektion, mer diskussioner kring vissa barn och hur de agerar på förskolan och i samspel med andra barn. Hur som haver....
Barnen är underbara och det känns faktiskt lite tråkigt att det är sista dagen på VFT:n idag, nu när man är inne i det så hade man gärna stannat där längre! Ska ju inte ut förrän i v 19 & 20 igen, om jag inte är helt fel på det i alla fall. Vilket jag inte tror, dyker åtminstone upp en fältdag innan dess. Påskfirande ska jag vara med på =)

Vi får se vad helgen erbjuder, ha det toppen!
S<3

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Lina

oh va roligt att du är nöjd :) en fin tjej ska ha en fin bloggdesign!

2009-03-20 @ 17:14:05
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0